czwartek, 18 czerwca 2015

Ważna informacja

Yo!
Jako, że pytaliście mnie o następny rozdział to spieszę z wyjaśnieniem! Na moje nieszczęście miałem wyjazd na tydzień do Niemiec, po którym musiałem się sprężyć i poprawiać wszystkie oceny jak leci. Z tegoż powodu nie miałem nawet czasu, aby usiąść do pisania. Już nie mówiąc, o tym że ciągle siedziałem nad książkami praktycznie cały czas, a jak miałem wolne to przeważnie na potrzeby fizjologiczne i sen. Byłem zbyt zajęty, a po wszystkim zbyt zmęczony by dać wam post. Przepraszam.
Jednakże mam i dobre wieści! Rozdział 1 jest już prawie ukończony, muszę jeszcze dopisać zakończenie i go sprawdzić, pod względem ortografii... dlatego pojawi się już w sobotę [20.06]!
Pozdrawiam i przepraszam
Karasu.

PS: Eclette zaczynasz mnie przerażać O.O Osobista sadystka? O.o I nie będziesz mnie musiała wskrzeszać kilka razy, bo niepotrzebnie chakrę zmarnujesz... przecież pod wpływem Edo Tensei ciało samo się regeneruje, choć o tym chyba nie powinienem Ci mówić...

2 komentarze:

  1. W koncu jakieś info , nic innego jak czekac do soboty. A spóźnij się tylko to zabiję.
    Pozdrawiam Kami

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem to! Xp książki szkoła i poprawy to zło. Wiem co czujesz, łączę się z tobą w cierpieniu, ale Hey! Pięć dni szkoły zostało! A o chakre się nie martwię xp jakby co to zaklęcie użyję z lola i bd git xD w sumie to ET ma taki plus, że możesz napażać ile wlezie, i nadal ta osoba bd się trzymać, musze się na czymś wyżyć, ale ni tobie. Sorki że tak cie kurde zrobiłam takie no dziwne komentarze, no ale ja taka jestem xp możliwe że bd nimi poprawiać ci chumor, tak jak kilkunastu innym blogerom, nie licząc że jeden przezemnie w szkole dostał naganną, bo ryknął śmiechem na lekcji. Mam talent *kciuk w górę kopia Rocka Lee* Nie ma co... 20 powiadasz...
    * wyjmuje śpiwór, jedzenie, poduche, pistolety, inne bronie, maluje policzki jak terminator*
    Licz się z opcją, że będę od rana na twoim blogu muahahaha!
    Bay baaay! Lecę bo mi GTA się załadowało (~°Г°)~}}}

    Pozdro! (y)

    OdpowiedzUsuń